fredag 19. mars 2010

Redken Extreme CAT


Redken Extreme CAT lover å gjenoppbygge håret og forhindre ytterligere skader ved hjelp av proteiner, ceramider og naturlige lipider.

Håret føles sterkere allerede etter første gangs bruk, og etter 2 gang ser jeg også en forskjell i håret og i at håret splittes mindre og brekker så og si ikke lenger i det hele tatt.

Påføres i vått hår etter at vannet er klemt av og haes i i 3-5 minutter.
Er håret veldig ødelagt, kan man kure det med denne proteinkuren i flere lag oppå hverandre. Altså: Ha i, la virke i 5 min, ha i litt til og la virke enda 5 min før du har i nok en gang og lar virke i ytterligere 5 min. Klem håret forsiktig med håndkleet mellom påføringene. Skyll godt og PÅFØR FUKTIGHETSKUR! Det siste er veldig viktig da proteinkurer gjerne tørker ut håret og vil etterlate håret tørt.Proteinkurer gjør håret sterkere, men er ingen myksjørende kur.

Kuren holder seg i håret i 7 vask, men kan, HVIS du har veldig ødelagt hår brukes en til to ganger i uken. Dette må du føle på selv, du vil fort merke om du overkurer med proteiner.

Liker at en påføring holder seg så lenge i håret. Jeg trenger mye fuktighet i mitt hår, i tillegg til proteiner fordi jeg glatter det så mye. At produktet holder seg så lenge i håret gjør at jeg kan fokusere kun på fuktighet de gangene jeg ikke kurer med protein.

Konsistensen er vandig, og det krever mye produkt å fordele kuren over hele håret (men jeg har langt og mye hår), men til gjengjeld holder en påføring i måneden for meg.

Flaske kan være noe vanskelig å håndtere med våte hender.

På grunn av utrolig god resultat: anbefales!

Ingen kommentarer: