mandag 29. mars 2010

Carita Ideal Hydration Lagoon Bain des Lagons instant moisturising radiance mask


Caritas fuktighets maske lover å styrke hudbarrieren og gi huden ny vitalitet, fasthet og glød.

Masken er rik på fuktighets- og energigivende planteingredienser. Algeekstrakter gir også fettstoffer til huden for å styrke hudbarrieren og derned forhindre fuktighetstap.

Masken har en kremet konsistens, mens den på huden føles litt geleaktig, noe som gir en veldig fresh følelse. Jeg synes den er litt forfriskende. Den trekker ikke kjempefort inn, noe som jeg ikke synes gjør så veldig mye, det er jo en maske som jeg gjerne ha liggende på en stund.

Påføres renset hud, en til to ganger i uken, la virke minst 5 minutter ( jeg liker å bare ha den på enten hele kvelden om jeg er hjemme, eller natten over) og fjern med bomullspads fuktet med toner.
Denne masken passer for alle hudtyper og aldre.

Decleors fuktighetsmaske
fikk ikke så veldig bra kritikk av meg, det var den første masken jeg prøvde. Jeg følte vel da at en maske burde gi en skikkelig boost, og jeg synes fremdeles jeg mangler en skikkelig woweffekt. Men jeg tror ikke lenger det er maskene sin feil, de gir jo masser av fukt, det er nok heller min forventning til disse maskene som var litt høy. Begge disse maskene er gode, jeg heller kanskje mer til Caritas Lagoon Bath, men de er ganske like.

Ingen kommentarer: