søndag 21. februar 2010

Barry M Mint Green

Å håpe på å finne Chanels Jade er håpløst, og etter et søk på nettet fant jeg ut at Barry M`s Mint Green var et ganske lik farge, så jeg gikk til anskaffelse av den. Fargen er nydelig, og jeg gleder meg til å bruke den på sommerbrune hender! Etter et strøk av China Glaze No Chip Coat vel å merke, for holdbarheten var elendig! Her har jeg brukt to strøk Mint Green over Sally Hansen Diamond Strenght, uten top coat for å teste holdbarheten. Påføringen er det ingenting å klage på, selv om børsten kanskje er litt smal, så man trenger flere enn 3 penselstrøk for å dekke hele neglen. Likevel blir resultatet jevnt og fint. Lakken tørker relativt raskt, men blir ikke helt hard før etter en time eller så, slik at det er lett å få riper om man ikke er forsiktig. Og holdbarheten er rett og slett elendig, allerede dagen etter begynte denne å flake på tuppene, no good...

Ingen kommentarer: