fredag 29. januar 2010

Tri-Aktiline Instant Deep Wrinkle Filler


Jeg var veldig skeptisk da jeg kjøpte denne. Forpakningen og annonsen fikk kremen til å se ut som noe man kjøper på TV-shop. Spesielt når annonser for kosmetikk flasher sine clinical studies gjort på produktet, får det meg til å tvile. Clinical studies høres flott og viktig ut, men vi vet jo meget godt at såkalte clinical studies gjort på kosmetikk er langt fra det samme eller styres av langt fra samme krav som studier gjort på medisiner. Et lite søk på nettet på Tri-Aktiline viser også at det er få av ingrediensene her som virkelig har noen dokumentert virkning på rynker.

Men, jeg er likevel glad jeg kjøpte Tri-Aktiline, blås i studiene så lenge produktet virker på meg! Jeg har av en eller anne grunn misforstått bruken av denne. Jeg har vært under den tro at dette er en øyekrem, mens det egentlig er en krem du kan bruke overalt der du har små linjer (men det er ikke meningen du skal bruke det ver hele ansiktet som en ansiktskrem). Jeg har brukt kremen noen måneder nå, de første månedene kun som øyekrem, senere også der jeg har følt jeg har trengt en liten oppstramming. Konsistensen er tykk, men ikke fet og den trekker likevel fort inn i huden slik at det å bruke sminke over denne ikke er noe problem. jeg føler at Tri-Aktiline gir masse fuktighet, og den har helt erstattet min gamle favoritt øyekrem.
Den gir faktisk en liten umiddelbar virkning, som egentlig bare er "juks" da det er kremen som fyller ut rynkene. nå kan jeg vel ikke egentlig påstå at jeg har mye rynker, men noen få begynnende smilerynker, som jeg over lengre bruk av denne kremen synes så absolutt har blitt svakere. Alt i alt synes jeg Tri-Aktiline er et bra produkt til en veldig grei pris!

Ingen kommentarer: