tirsdag 7. juli 2009

Miss Dior Cherie Blooming Bouquet

Jeg er utrolig glad for å ha fått tak i denne, den er allerede blitt en stor favoritt.
Miss Dior Cherie Blooming Bouquet minner meg mye om Miss Dior Cherie, men er ikke fullt så søt, en anelse friskere og ikke fullt så tung.

I toptonene har den mandarin essens, hjertenoten er peoner og basenoten hvit musk.

Denne kan jo kun fåes tak i i Asia, så vær sikker på å få sniffet på den om du befinner deg der, og eventuellt sikret deg en flaske, den er nemlig laget i limited edition, og jeg angrer allerede som en hund får å ikke ha bedt om å få den i 100 ml...

Miss Dior Cherie Blooming bouquet ble til da Miss Dior Cherie ikke ble så godt motatt i det asiatiske market, den ble ansett som for vestern. At den ikke kunne deles med hele verden er likevel utenfor min forståelse...

2 kommentarer:

Bipbap sa...

Så artig da :)
Den orginale Miss Dior Cherie kan virke litt drepende søt og tung, så denne varianten høres fin ut.

All That Glam sa...

Ja, jeg liker den originale også, men merker jeg ikke velger å ta på den så ofte nettopp for den er så tung...