mandag 6. juli 2009

Den perfekte all around krem


Jeg har i mange år vært plaget med tørr hud, kløe og eksem. Jeg har prøvd alt, men løsningen viste seg å være apotekets egen A-creme. Ganske fort bedret eksemen seg og ble borte, og har nå holdt seg borte i over et halvt år. Så denne anbefaler jeg hjertelig!
Uperfymert og ufarget er den gnaske mild og fungerer som den perfekte all around kremen. Jeg bruker den over hele kroppen, og iblant også på ansiktet på natten og hvis jeg føler jeg trenger litt ekstra fuktighet. Den er jo litt fet, og egner seg derfor ikke som dagkrem.

Ikke er den testet på dyr heller - men på tannleger :D

2 kommentarer:

ana sa...

Morsomt å lese de siste blogginnleggene dine, har selv skrevet om P20 og A-kremen som jeg er kjempefornøyd med;) De er geniale og praktiske:)

All That Glam sa...

Jeg er fasinert av de! Og praktiske ja! På reise holder det jo med de to!