mandag 29. juni 2009

Riemann P 20 Once a Day Sunfilter



Med de mange flotte solfylte dagene vi nå har hatt, begynner denne å bli ganske godt utprøvd!

Riemann P 20 Once a Day Sunfilter er en av de bedre solkremene jeg har brukt.
Den inneholder UVA og UVBfiltre (viktig, viktig, du vil ikke bare beskytte deg mot å bli brent, men også mot rynker!) og er fotostabil. Er longlasting, ekstremt! Den skal gi en ti timers beskytte og være ekstremt vannbestandig, noe jeg absolutt synes den er, men jeg har likevel smurt meg to ganger om dagen hvis jeg har vært i solen hele dagen, for å være sikker, og ville nok gjort det i syyden også. Likevel har jeg ikke blitt brent der jeg har brukt denne. De stedene jeg ikke har brukt den; brent!

Lett å smøre på, har en oljet konsistens og trekker fort inn huden. Lukter lite - lukten kan minne om alkohol om du lukter rett fra flasken, men den lukter ingenting fra huden.
Kjøpes på Nomaden.

Anbefales!

PS! Husk å påføre før hudkrem, hvis ikke vil det ikke "feste" seg på huden (i mangel av en bedre måte å si det på).

Ingen kommentarer: