mandag 8. juni 2009

Nivea Body Summer Beauty


Nivea Body Summer Beauty lover å gi huden fuktighet samtidig som den gir en gradvis farge og har en oppstrammende effekt.

Den oppstrammende effekten uteblir helt synes jeg, men hvor mye kan man egentlig forvente av en budsjettkrem som denne?

Jeg valgte kremen for fair to medium skin, men er nok litt for utålmodig med å få farge, og burde kanskje valgt en nyense mørkere? For dette er ikke kremen for de som vil ha en rask farge, det tar sin tid dette, og først nå etter vel en uke ser jeg at jeg begynner å få farge der jeg har skille etter bikinien. Men derimot der jeg rakk å få litt farge i pinsen synes jeg kremen har gjort sitt til å både bevare og gjøre fargen mer intens uten noe orange- eller gulskjær. Bare dypere brun. Så jeg kommer nok til å bruke kremen for intensivere fargen litt i løpet av sommeren :)

Kremen har en melkeaktig konsistens, er lett å smøre utover og trekker fort inn. Selv om dette er en krem som gir gradvis farge er det likevel lurt å passe på å få smurt det jevnt utover og å vaske hender etterpå for å unngå skjolder. Dette er også en av markedes billigeste brun-uten-sol produkter, og jeg mener den fungerer ypperlig med tanke på den lave prisen.

Minus for den kvalmende sitruslukten....

2 kommentarer:

Christine Marie sa...

Et lite tips, den som er for normal til mørk hud kan du risikere å bli VELDIG brun over natten av, så pass på å smøre skikkelig om du prøver:)
PS: Dove sin "summer glow" lukter veldig lite og du får den herlige *jeg har vært på stranden duft* av den.

All That Glam sa...

Oooh, "jeg har vært på stranden duft" liker man! Takk for tips!