søndag 31. mai 2009

Maybelline LASHStiletto


Maybelline lover med LashStiletto å gjøre for vippene dine det stiletthæler gjør for bena dine; lange vipper samt gi vippene en patenteffekt.

Maskaraen gjør faktisk vippene merkbart lengre. Og den klumper ikke, så flere applikasjoner for bedre effekt er lett å få til.

Jeg valgte fargen very black, og resultatet ble nettopp det, veldig svart, men patent effekten uteble. Synd, for jeg hadde syntes det var kult med en glossy lakkeffekt på vippene.

Maskaraen sitter lenge, veldig lenge til å være en lavprismaskara. Har en liten tendens til å drysse på slutten av en lang kveld. Enkel å få av.

Børsten er den lengste børsten jeg har sett på maskaraer, jeg syntes den var litt vanskelig å jobbe med, enda jeg til vanlig liker store klumpete børster. Denne var ikke stor i betydningen fyldig, bare lang.

Pluss for utrolig stilig hylse, som faktisk ser ut som en stiletthæl!

Alt i alt; definitivt den beste budsjettmaskaraen på lenge!

Ingen kommentarer: