søndag 10. mai 2009

Christian Dior Capture R60/80 first wrinkles smoothing creme


Ny favorittkrem! Jeg har tidligere prøvd øyekremen i samme serie og vært storfornøyd - og den har vært min faste øyekrem nå i ett år. Først nylig fikk jeg prøvd ansiktkremen, da min andre favoritt fra Babor var utsolgt.
Noe billigere enn Babor sin, men fremdeles dyr til en pris av 600 kr... Men absolutt verdt hvert øre!

Lukten er nydelig, konsistensen perfekt, lett å smøre ut og drøy i bruk. Fullspekket med fuktighet som jo er første bud i bekjempelsen av rynker. Holder huden med fuktighet hele dagen.

Kremen passer best for de i slutten av 20 og begynnelsen av 30 årene, da det er viktigere å forebygge rynker, enn å behandle de aktivt. Og som med øyekremen merket jeg resultatet raskt, og etter å ha brukt den to måneders tid må jeg i at de aller minste rynkene er borte.

Med mange fuktighetskremer merker jeg ofte at huden reagerer med kviseutbrudd med en gang, som så blir borte når huden får vent seg til kremen, men dette slapp jeg med denne kremen.

Tommelen opp!

Ingen kommentarer: