mandag 27. april 2009

Clinique Almost Powder Teint Poudre Naturel SPF 15

Lover å være en lett pudder foundation med solfaktor 15 og antioksidanter for beskyttelse av huden samt langvarig dekking som er snill mot porene. Går for å være mineralpudder.

Enkel å påføres, og kan påføres ved hjelp av kost eller svamp. Jeg foretrekker kost da det gjør det lettere å fordele pudderet, men hver sin smak :)

Stort pluss for praktisk etui og for at det er i "presset" form, løst mineralpudder gir mye søl, og er utrolig upraktisk å drasse rundt med seg. Denne er det ingen problem å ha i vesken og er lett å ta frem for å fikse på makeupen i løpet av dagen.''

Gir en medium dekkeevne, som jeg synes er perfekt. Det er nok til å skjule ujevnheter i huden, men likevel gir det en naturlig look. Pudderet føles også veldig lett og silkemykt mot huden. Varer hele dagen og har en lett mattende effekt - perfekt for hud med en litt fet T-sone.

Allergitestet og perfymefri.

En kjempegod foundation. Det blir nok ikke min faste foundation, men jeg kommer nok til å bruke den nå og da og når jeg på farta.

Ingen kommentarer: