fredag 27. mars 2009

Vippefarge

Da har jeg prøvd å farge øyevippene mine. Jeg har svarte øyenvipper fra naturens side, men de har en tendens til å blekes i tuppene, så ved å farge de virker de lengre... Jeg liker heller ikke å ha maskara på de nederste vippene, så permanent svarte undervipper ville vært fint...

Swiss O*Par påføres ved tre ikke fullt så enkle grep; rengjør, påfør fixeringsvæske 2-3 ganger og til slutt påfører man fargegel. Og for et griseri! Påføringsapplikatorene var ikke lette å håndtere, noe som førte til farge både her og der... Jeg fant ut det er lettere å påføre farge med en gammel maskarakost (renset). Men likevel; fargen skal vare i opptil 6 uker, det gjør den ikke, den varer ikke i 3 engang... Dette var dårlige greier, noen som har tips til farge som fungerer?

Ingen kommentarer: