tirsdag 17. mars 2009

Matthew Williamson for H&M - sniktitt


Paljettkjole

Da har endelig de første bildene til Matthew Williamsons etterlengtede kolleksjon for H&M kommet! Påfuglen er visst Williamsons inspirasjon, og det blir mye farger, silke og paljetter, så denne kolleksjonen blir nok ikke av de billigeste.

Dette er en kolleksjon jeg har hatt store forventninger til, og foreløpig er jeg ikke helt overbevisst. Jeg tror jeg savner florlette, sommerlige og blomstrete sommerkjoler i deilige pastellfarger...

Hva synes du så langt?

Silkeblazer
Jumpsuit i silke

Tipper jumpsuiten blir populær, selv om jeg nok ikke tror at jeg går for den...

Se også mer på Nitro:licious.

23 april er altså datoen!

1 kommentar:

Solveig Irene sa...

Ja, jeg og tror den jumpsuiten blir populær.
Jeg synes sjeldent det ser bra ut, jeg.