tirsdag 3. mars 2009

Alterna Hemp Thickening Compound


Alterna Hemp Thickening Compound inneholder hamp frø, som virker hydrerende, beskytter, styrker håret og øker elastisiteten.
Det mest fantastiske med denne er dog hvordan den gjør håret så tykt og blankt! Gir masse volum! Jeg har jo tykt hår naturlig, men siden jeg har krøller og helst vil ha håret glatt, blir det gjerne veldig flatt ved bruk av glattejern. Så da bruker jeg litt av denne i hårrøtter og pannelugg.
Lukter kjempegodt og det kjennes ikke ut som om man har produkter i håret etter bruk av denne.

Alterna Hemp Thickening Compound er i tillegg varmebeskyttende og har UVfiltre som beskytter håret i solen.

Bruk: Ha litt av produktet i hendene og påfør i håert der du ønsker volum. Kan brukes på både vått og tørt hår, men jeg synes resultatet blir aller best ved varmestyling, selv om jeg egentlig ikke tror produktet er varmeaktivert.

Anbefales!
Kjøpes på LookFantastic for £17 for 150 ml (£24 for 300 ml) Minner meg om at jeg må få bestilt mere, nå når pundet enda er lavt!

Ingen kommentarer: