tirsdag 17. februar 2009

Alexander Wang Fall 2009



Jeg digger den rocka stilen til Wang, og han er absolutt en av mine favorittdesignere. Men, begynner han ikke å gjenta seg selv? Det er tights, tights, tights, korte og lange. Og svart. Og litt grått.









En ting jeg la merke til dog, er at han istedet for dressbukse og dressjakke bruker tights og dressjakke. Uffda, tenkte jeg først, men jeg hadde såvidt tenkt tanken ut før jeg innså det egentlig er utrolig kult :) Tights i en ikke så billig materiale vel og merke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alexander Wang skuffer jo aldri da, selv om han repeterer seg selv, og høsten 09 er vel kanskje ikke den smarteste tiden å komme med noe nyskapende, med hensyn til finanskrisen, da det blir mye back to basics..
Elsker Alexander Wang, rå designer!:)

All That Glam sa...

Jeg også liker designet hans veldig godt. Men det er jo ikke bare denne sesongen det går i basics, dessverre.