tirsdag 27. januar 2009

Maybelline Colossal Mascara - Review


Bilde Maybelline
Jeg ble fascinert av det spreke hylsteret og når Maybeline også lover en 9x forlenging av vippene, måtte den jo bare prøves!

Hva den lover: Kollagenformula som skal gi 9x forlenging av vippene, dramatisk volum, uten å klumpe og enkel å vaske av.

Jeg ble faktisk veldig positivt overrasket av denne maskaraen. Jeg synes den gav en bra resultat, med merkbart lengre vipper selv om en 9x forlenging og en dramatisk volum var å ta i litt for mye.
Maskaraen har en stor børste, hvilket jeg liker, og er enkel å påføre. Den vaskes også enkel av med bare lunken vann.

Den holder godt, kan iblant drysse littegrann, men det er lite og egentlig ikke noe problem.

Minner meg engentlig litt om Diors Diorshow, og er absolutt en veldig god budsjettmaskara!


Resultatet, ikke akkuratt som på reklamen, men brukbart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mascara er vårt evige problem tror jeg. Blir vi noengang fornøyd ..? At vi slår oss til ro med en favoritt liksom .. Hehe, vi jakter hele tiden på en ny og bedre :-)Merkelig nok har jeg hatt en favoritt over et år nå, og enda merkeligere: Super Volume Mascara fra Body Shop

All That Glam sa...

Hehe, nei, det er sant...Og nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på den fra Body Shop! :)