mandag 19. januar 2009

Kerastase Nectar Thermique Leave-In Nourishing Heat Protection for Dry Hair


Sist jeg var hos frisøren og skulle kjøpe ny forsyning av min favorittprodukt for å glatte ut håret, Kerastase Resistance Ciment Thermique, ble jeg istedet anbefalt å prøve Kerastases nye Nectar Thermique
Leave-In Nourishing Heat Protection for Dry Hair. Denne skulle ifølge frisøren være mye bedre enn Kerastase Resistance Ciment Thermique, da den var spesielt tilpasset tørt hår i motsetning til Resistance Ciment Thermique, som er tilpasset hår som er ødelagt av varme fra hårføner og glattejern. Begge skulle dog beskytte mot varmestyling.

Nå har jeg prøvd den i tre uker, og er blitt veldig skuffet. Håret mitt er blitt merkbart tørrere og sprøere, blir lettere frissete i fuktig vær. Uansett hvor lite jeg prøver å bruke av produktet, gjør det håret rart å kjenne på og lite glansfullt.

Nei, så fort denne er tom går jeg over til min gamle favoritt...

Ingen kommentarer: