tirsdag 9. desember 2008

Tagget

Hege Renate på Tired of ME har utfordret meg til å fortelle 6 (u)interessante ting om meg selv, så here we go:

1. Jeg synes det er utrolig vanskelig å fortelle noenting om meg selv, så dette har jeg fundert lenge på... :)

2. Jeg virkelig hater smaken av lakris!

3. Og jeg liker heller ikke ketchup...

4. Jeg er et ekstremt B-menneske, og fungerer ikke før 13-tiden... (!)

5. Jeg har alltid ønsket meg tynt, slett hår (ønsker man seg ikke alltid det motsatte av det man har?

0g

6. Jeg kan ikke forlate leiligheten uten mobilen, glemmer jeg den, må jeg tilbake.

Videre skal man i følge reglene tagge videre 5 bloggere, jeg aner virkelig ikke hvem det skulle være, så jeg tagger herved enhver som har lyst til å dele 6 (u)interessante ting om seg selv! Ta utfordringen!

Ingen kommentarer: