fredag 24. oktober 2008

Chanel Teint Innocence


Da har jeg forelsket meg nok en gang... I Chanels Teint Innocence Naturally Luminous Fluid Makeup SPF 12.
Det jeg liker aller best med denne foundationen er at den gir så mye fuktighet til huden. Tipper denne er gull verdt når vinteren kommer etterfulgt av tørr, tørr hud. Foundationen er så god å påføre, det føles rett og slett som om man påfører fuktighetskrem. Og de litt sånn tørre , litt "flassete" partiene ved nesen som ofte kommer veldig godt frem når man har på foundation? De finnes ikke nå...
Chanels Teint Innocence Fluid Foundation er lett, men til tross for det gir den god og jevn dekning av små skavanker. Den gir ikke full dekning, men det er også det som er meningen. Det ser veldig naturlig ut.
Foundationen inneholder lysreflekterende partikler, som gir en fin og naturlig glød som også holder hele dagen.
Selve krukken er jo luksus i seg selv, selv om jeg nok foretrekker foundation i pumpeflaske, men det kun av hygeniske grunner...
Et annet minus er de få nyansene. Teint Innocence serien kommer i bare seks nyanser. Jeg bruker Clair, som er den andre lyseste nyansen, og tror denne fargen vil passe i vinter også.
Teint Innocence kommer i fluid og kompakt foundation (jeg har kun prøvd fluid).
Anbefales!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har denne også, i farge 50 Naturel. Er vel mørkere enn din tenker jeg. Bruker mest mineralfoundation (siden det skal være så sunt for huden, men liker absolutt best å bruke krem-foundation. Har den derfor mest til "penbruk". Synes også den er lett å påføre, gir pent naturlig resultat osv Veldig bra :-)

All That Glam sa...

Jeg også prøver å bruke mest mineralfoundation, nettopp fordi det er så bra for huden.
Men denne gir meg en mer lukseriøs følelse...

Og hvordan kan noe som føles så bra være vondt for huden? ;)