onsdag 15. oktober 2008

Calvin Kleins Secret Obsession


Høsten perfyme er i hus, jeg falt padask for Calvin Kleins Secret Obsession. Det var virkelig kjærlighet ved første sniff!

Secret Obsession er en krydret blomsterduft, som ved første intrykk kanskje kan virke litt for krydret og noe mandig, men det er noe som roer seg ganske raskt, og duften som trer frem er da varm, myk og rolig. De krydrede og trepregede dominerer, jeg kan ikke lukte noe frukt eller blomst, annet en som et svakt slør av noe søtt.
Dette er noe helt annet enn de altfor søte perfymene som har kommet i det siste og absolutt en deilig høstduft. Første dag jeg prøvde den var jeg ikke opptatt av annet enn å sniffe på håndledde mine... Anbefales på det sterkeste!

Topnoter: Eksotisk plomme, muskatblomst og damaskrose.
Hjertenoter: egyptisk jasmin, fransk appelsinblomst og tuberose.
Basenoter: kasjmirtre, brent amber og australsk sedeltre.



Ingen kommentarer: