torsdag 30. oktober 2008

Tangel Teezer

Hva tenke jeg på? Jeg syntes vel Tangle Teezer hørtes smart ut, så søt, kul ut, whatever... Jeg ser jo nå det mer ser ut som noe tatt ut fra en TVShopreklame...
Tangel Teezer skal ihvertfall være perfekt for å løse op tugger / floker i håret, på både vått og tørt hår, uten å lugge eller gjøre vondt. I tillegg skal det være bra for de med tørt farget og/ eller skadet hår da den ikke sliter på håret.
Jeg har lest en haug med skjønnhetsblogger der alle skryter så av Tangel Teezer, så da ble jeg også fristet til å prøve...

Dessverre har jeg nok for tjukt hår til å kunne bruke den, jeg føler at jeg kun får børstet overhåret, og bruker altfor lang tid for å gå gjennom hele. Derfor var den ingen stor hit hos meg. Om den løser opp floker enkelt? Jeg vet egentlig ikke, jeg har egentlig aldri floker... Så dette var en dårlig idè fra min side ;)
Jeg får ta den med til tantebarnet, og prøve den ut der...

Ingen kommentarer: