mandag 8. september 2008

Bumble and Bumbles hairpowder



Har du prøvd Bumble and Bumbles hairpowder noen gang? Ja, det er nok old news dette, men først nå har ihvertfall jeg fått testet det ut!

Lørdag var jeg sent ute for jobb (forsovet meg til nattevakt, gjort dèt noen gang? :) ) Jeg skulle gjerne ha vasket håret mitt før jeg dro på jobb, men innså at jeg ikke rakk. Så har jeg hatt en slik liten sak liggende på badet og tenkte det var jo en glimrende mulighet til å få testet det ut.
Det så ut til å fungere fint, pudderet trakk til seg det som var av fett og selv om håret ikke ble som nyvasket, så det definitivt bedre ut.
Men når jeg trakk hånden gjennom håret føltes det stivt og ekkelt, det drysset av det brune pudderet, hånden min fikk brune flekker og min hvite sykepleieruniform brunt dryss. Lite lekkert! 

En god ide, men ikke bra nok...

2 kommentarer:

Tonia sa...

Lush har sånne dusting powders som kan brukes i håret, det er litt mer tungvint siden det ikke er spray, men blir ikke ekkelt og dryssete da..

All That Glam sa...

Å, takk! Kanskje jeg skal prøve de?