lørdag 30. august 2008

Laura Mercier - Foundation Primer - Hydrating

Hvilket vidunder! Jeg har virkelig forelsket meg i denne foundation primeren fra Laura Mercier!

Den er lett, kremet og enkel å påføre. Den absorberes raskt, slik at du slipper å vente med å påføre foundation.
Den er fuktighetsgivende og inneholder vitamin A, C og E. Denne primerern er spesielt beregnet for tørr og / eller aldrende hud, men har du en annen hudtype har Laura Mercier nok noe for deg også, de har blant annet en for oljet hud jeg har hørt mye fint om (uten at jeg har prøvd den...).

Primeren bruker du før du påfører foundation, slik at den virker som en usynlig barriere mellom huden og makeupen, i tillegg til å jevne ut huden for en bedre resultat av make upen og å få sminken til å sitte bedre.

Jeg har prøvd Laura Merciers Foundation Primer - Hydrating i et par uker nå og den virkelig gjør at sminken holder seg fresh hele dagen!
Den kan også brukes alene ( uten foundation) for å forbedre hudens struktur og gi den glød.

Nå frister den å prøve flere av Laura Merciers produkter, spesielt Secret Camuflage serien har jeg hørt mye lovende om...!

Tips: Oppbevar foundationprimeren i kjøleskapet! Fint for å dempe hovenhet.

4 kommentarer:

Tonia sa...

Hvor kjøper du Laura Mercier? Noen nettsider du kan anbefale der man slipper å betale toll? Og vet du om primerene til YSL eller Guerlain er noe bra?

All That Glam sa...

Strawberrynet. Koster under 200, så da slipper du toll og på strawberrynet er det jo også gratis frakt.
Jeg har hverken prøvd YSL eller Guerlain, men kanskje noen andre har?

Gro sa...

Vet du om denne funker under mineral make-up? Og hvis ikke, vet du om andre primere som gjør det?

All That Glam sa...

Jeg bruker den under mineralfoundation og det fungerer veldig bra. Jeg har også brukt Benefits That Gal under mineralfoundation, også det fungerer. Det er selvfølgelig viktig at du venter til det er helt tørt før du legger på mineralfoundation, men bortsett fra det, hvorfor skal du ha en egen primer til det?
Har du fet hud vil du kanskje bruke en silikonfri primer for å absorbere olje som kan gjøre foundationen kakete. ellers så har Laura Mercier nylig kommet ut med en ny primer spesielt til mineralfoundation. Jeg har ikke prøvd den selv, så kan ikke anbefale den.