fredag 8. august 2008

Elsket og hatet



Jeg har alltid misunt de som har yrker der de kan sette sammen forskjellige små søte kokette antrekk som feks bibliotekarer, lærerinner, kontorarbeidere... :) Som sykepleier kommer vi ikke unna den kjedelige trauste hvite uniformen, den ser ut som en pysjamas, og du er heldig om du finner igjen en i din størrelse i garderoben.
Men vi prøver å pynte den opp litt, da, med noen freshe sko, kul hårstæsj og diverse. Gjøre uniformen litt mer personlig og skille oss ut litt.
Det er alltid moro når noen har kommet over noe nytt stæsj, det være seg søte navneskilter, tøffe og fargerike søsterklokker. Og sko. Fargerike sko er vi glad i. Du kan si hva du vil om Crocs, men i helsevesenet er de store. Hygeniske og, kan skylles av og sprites...
Crocs og Masaisko. Jeg falt vel aldri for noen av trendene, Crocsene fikk føttene mine til å se store ut, og Masaiskoene, vel, over 1000 gidder jeg ikke å betale for jobbsko...
Uansett, disse crocsene synes jeg var kjempesøte, så da tropper jeg nok opp på jobb snart, lett på tå, i røde crocsballerinaer :)

Crocs, i modellen Alice, kan kjøpes på taylorshoes.com. Under 200 kr = 0 toll!

2 kommentarer:

Tonia sa...

Der er noe jeg lurte på kjempelenge, er det ikke farlig med crocs for sykepleiere med tanke på at nåler og lignende kan dette i hullene?

All That Glam sa...

Vi bruker mye sandaler, som jo er mer "åpne" enn Crocs, men har vel aldri opplevd at nåler ol har falt ned og stukket oss på føttene... Vi har gode rutiner på håndtering av slikt utstyr, så de flyter jo ikke rundt, og nåler er også beskyttet med et plasthylster, så egentlig ikke, nei...