onsdag 25. juni 2008

Vibrerende maskara fra Lancôme


Maskaragiganten Lancôme skal visstnok i høst komme med en helt ny og ganske fascinerende maskara, Lancôme Oscillation. Jeg skal garantert være en av de som prøver denne så fort den lanseres!

Oscillation skal gi både lengde og volum, men det fascinerende er at dette gjør den ved å vibrere, 7000 ganger pr min! På den måten skal den omslutte hver vippe 360 grader.

Seriøst, en vibrerende maskara?! Gadjetgeeken i meg er fryktelig nysgjerrig! Og samtidig er det litt skummelt, en vibrerende sak så tett inntil øyet? Hm... (Jeg har en greie med øyne...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja de snakket om den der mascaran på et bloggevent jag var på forrige uke, functual living, nevnte de i samme slengen, at saker og ting gjerne får ha flere funksjoner. Men iblant så lurer jeg på om vi mennesker har blitt såpass late når vi må ha en vibrerende mascara for å få det fint på vippene? He..he.. men hvem vet, kanskje den går hen og blir en suksess, får stikke inom her og se når du har testete den :-)

Anonym sa...

Så utrolig kult! Den MÅ jeg bare teste ut! Den komemr vel først hit til UK håper jeg. Så vi får se hvem som får skrevet om den først! :P haha!

All That Glam sa...

Liss: Ja, jeg er lat! Så denne passer meg;D
Tove: Ja, kul, ikke sant? Ja, bor du i UK blir du nok den første av oss som for testet, heldige deg! :)