søndag 1. juni 2008

Did you rock and roll all night?


Om du hører en falsk skjærende stemme i bakgrunnen så e det nok bare meg som synge med...

En liten videosnutt fra gårsdagen konsert med KISS! (Tatt med fotokamera, så kvaliteten er dårlig, men du får en ide om hvor kult det var). Og ja, jeg stod langt unna... Koserten var utrolig bra, gode gamle slagere og en sceneshow av de sjelde, med masse pyroeffekter (er dette grunnen til de høye billettprisene??)!

Men selve arrengementet derimot var elendig! Uendelige lange kø, køen til ølsalget var en katastofe, 40 min i kø, for å så trenge seg gjennom mengden tilbake igjen, med kun halve ølglasset igjen... Flaut av arrangørene. Og været var nydelig, tenkt om det hadde vært på Valle Hovin istedet! Heldigvis er KISS et såpass solid band, så opplevelsen fikk ikke lide under det elendige arrangementet.

Høy harryfaktor, men jeg er uansett kjempeglad jeg fikk opplevd en av historiens største band live ihvertfall èn gang !

Hele salen blir revet med når bandmedlemmer heise opp i lufte og flyr over publikum:


Jeg stod tydeligvis på helt feil sted!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg var der jeg og! Fantastisk gøy!