tirsdag 1. april 2008

Surf Spray


Et supert tips til sommerhåret er Bumble & Bumbles Surf Spray. Har nettopp gått til anskaffelse av den, og likte den virkelig godt.
Har hørt så mye bra om den, derfor måtte den prøves. Jeg har dog vært til skeptisk til den. Jeg er en flittig bruker av glattejern, og det minste fuktighet på håret får det til å kruse seg, derfor tenkte jeg dette ikke ville virke på meg.
Den kan brukes på vått og tørt hår, men husk at dette sliter nok på håret på samme måte som saltvann gjør...
Bumble & bumbles Surf Spray gir håret volum og tekstur, slik at det ser ut som om du har badet i saltvann og latt håret vindtøket (og du var av de som får perfekt hår etter å ha badet i saltvann og deretter latt håret lufttørke...) Så til sommeren kan jeg leke California Girl ;)

Ingen kommentarer: