tirsdag 8. april 2008

Nostalgisk...



Å skrive hovedoppgave er alt annet enn moro... Det er mye annet som blir interessant å gjøre, alt bare ikke skrive, så...
Det ble til at jeg pakket ut av noen esker som var blitt liggende, og fant mine gamle barnebøker...! Det er selvfølgelig kun noen få som har overlevd meg og tre utrolige destruktive småsøsken, som jeg fikk reddet. Men, det ser ut til at mange av favorittene bla reddet, de ble nok tatt best vare på. Det tar utrolig mye plass å oppbevare slike minner, men gud så glad jeg er jeg tok vare på de! De har fått en bitte liten plass på bokhyllen min nå :)

I samme esken fant jeg mine gamle NKOTB kassetter, noe som er morsomt for jeg leste nettopp at de gjør et comeback. Jeg fikk nok min dose den gang, og det tror jeg mange andre i familien min også gjorde :)

Ingen kommentarer: