søndag 13. april 2008

Lukten av regn


Finnes det noe bedre enn en tur ute etter det har pøseregnet og solen såvidt begynner å titte frem igjen? Den følelsen (les:lukten) kan du ta med inn i ditt hjem! The Library of Fragrance har et stoort utvalg av dufter; både perfymer, luftfriskere og det jeg liker best - duftelys!
Luktesansen er jo den sansen som lettest for frem minner, med disse duftene kan du manipulere frem de minner du måtte ønske.

Jeg ønsker meg lukten av regn og våt hage...



Men om du har en festglad venn eller venninne, setter han/hun kanskje pris på duften av en frisk Gin & Tonic?


Jeg har kun luktet meg frem til et par av disse, og da duftlysene, og de kan jeg anbefale.
Ting fører dette, men i et veldig begrenset utvalg, og der kostet de rundt 150 kr.
Men med lav dollarkurs er det kanskje like greit å bestille?

Ingen kommentarer: