mandag 17. mars 2008

Take the day off!

Siden jeg har en maskaramani, og har startet en egen post her for maskaratester, er det vel bare rimelig at øyesminkefjernere også for en plass:




Nå synes jeg jeg har prøvd nok øyesminkefjernere, så da var det deilig å endelig finne den perfekte! Cliniques take the day off, makeup remover for lids, lashes & lips er perfekt. Den er allergitestet, og passer også for linsebrukere. Fjerner øyesminke rask og enkelt, selv vannfast maskara. Billig er den også, 150 kr.


Forkastede øyesminkefjernere (blant andre):







4 kommentarer:

Anonym sa...

Prøvd sminkefjerneren til Mac? Kjøpte den nylig fra London - og er veldig fornøyd med den. Den står på lik linje som din vinner - mener i alle fall jeg;)

All That Glam sa...

Nei, den har jeg ikke prøvd, men nå skal jeg det! Tusen takk, blir kjempeglad for tips!

Anonym sa...

Jeg bruker "All Mascaras" fra Helene Rubinstein. Brukte Clinique sin før, men jeg synes den sved. Den fra Helene Rubinstein er helt fantastisk, tar av all maskara og svir ikke. Du kan jo ev. prøve den og se hva du synes er best :)

All That Glam sa...

Tusen takk for anbefaling, emilie! Jeg skal merke meg "All mascaras" og prøve den ved neste anledning! :)