tirsdag 11. mars 2008

Genialt til fransk manikyr!




Jeg har alltid hatt lyst på perfekte negler med fransk manikyr, men synes det er så vanskelig å få en fin jevn hvit tupp... Men på Sephora hadde de denne: Sephora French tips and Toes Manicure Pen. Det er hvit neglelakk, i form av en tusj! Så kan man bare tegne på den hvite tuppen. Perfekt resultat, ikke noe søl!
Men når Sephora ikke shipper til Norge, må jeg finne en erstatning for denne når jeg går tomt...

Vet noen hvor jeg kan finne en lignende produkt? Har lett og lett på nettet, men finner ikke noe lignende på mine vanlige nettsteder...

Hvorfor må man så langt for å finne smart make up?




Resultatet!
Den rosa overlakken er Christian Diors Vernis i fargen Rose Pastel (nr 108)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra. Hvor mye ligger Vernis overlakken på?

All That Glam sa...

Det er lenge siden jeg kjøpte den, men mener å huske jeg da kjøpte den for 180 kr.