onsdag 19. mars 2008

Egyptian Magic




Du har sikkert lest om den. Jeg ble så nysgjerrig på den, måtte prøve... Den er virkelig bra, kan brukes til alt!

Denne allaroundkremen har vært omtalt i Vogue, Elle, Vanity Fair + + +, og skal visstnok være Madonnas og Kate Hudsons skjønnhetshemmelighet.

Den brukes som krem på "problemområder" som ved tørr hud, eksem o.l., som rynkekrem, som leppepomade, kan brukes i håret som maske, eller i tørt hår for å få frem litt lette krøller.
Som hudkrem i ansiktet ville jeg kanskje ikke brukt den på dagen, da den er litt fet, men trekker fort inn. På natten derimot kan du la den gjøre sine vidundre :)

Den skal visst også kunne brukes med hell på solbrent hud, på myggstikk og arr.

Jeg har allerde forelsket meg litt i den, har ikke prøvd den så mye, men virker så langt bra.
Nå skal jeg sette meg ned for å se film, glinsende over hele kroppen av min Egyptian Magic :)

Kan kjøpes i Norge på Lulu`s for 399.

Eller på nett, på Egyptian Magics hjemmeside for 174 kr + porto.

Ingen kommentarer: