tirsdag 26. februar 2008

De flotteste Oscarkjolene

Jeg er litt skuffet over Oscar kjolene i år, var egentlig ikke mye å bli imponert over, men noe var det:




De flotteste kjolene i år synes jeg satt på Cameron Diaz og Jennifer Garner.
Cameron i en lys rosa Dior. Enkel og elegant, både farge og stil kler henne godt. Alltid stilsikker.

Jennifer Garner i en svart Oscar de la Renta med havfruefasong. Utrolig stilig, veldig Oscar de la Renta.






Anne Hathaway og Jessica Alba, begge i Marchesa med slep og blomst på brystet. Fine kjoler begge to, fint fall. Mens Anne har valgt rødt som var gjenganger, har Jessica valgt en nydelig auberginefarge som kler henne godt og skiller henne litt ut.





Kerri Russells Nina Ricci-kjole var både yndig og søt.Elsker stoffet som gir den et alveaktig preg!
Renee Zellweger i en Carolina Herrera med splitt. Veldig glamorøs!




Marion Cotillard i Jean Paul Gaultier. Veldig spesiell kjole. Veldig havfrue. Leken... Man må nok kle denne type kjole for å kunne bære den, men det gjør jo også hun!


Også de styggeste kjolene...




Om Tilda Swintons Lanvinkjole sier jeg bare uff... Og George Clooneys følge Sarah Larson hadde på seg en kjole som så ut til å være sydd sammen av bestemors sengeteppe... Jeg er ikke imponert..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes at Keri Russel er blitt ALT for tynn! så jeg valgte å ikke legge ut bilde av henne :P Men jeg er ellers veldig enig med deg når det jelder kjolene :) Men hva synes du om kjolen til Heidi Klum? Den var vel så og si den eneste som skilte seg litt ut fra resten :)

Anonym sa...

hallo, hva er det Tilda hadde på seg?
Enig i at disse var de fineste kjolene. :)

All That Glam sa...

Tina: Heidi Klums kjole er jo fin, bevares, men jeg synes kanskje den var litt for mye? Jeg liker det enkelt og elegant, og følte kanskje det ble itt mye stoff, både krage og slep til en kjole med en slik markant farge...