søndag 13. januar 2008

Stop Violence in the Home High Shine Lip Treatment


Denne kjøpte jeg på Body Shop igår, egentlig uten veldig store forventniger til den, men jeg er faktisk imponert.
Jeg har vanligvis et stort problem med tørre lepper, og nå har jeg brukt denne lipglossen i to dager og leppene er kjempemyke!

Konsistensen er behagelig på, og varer lenge. Den har en utrolig god lukt, men jeg greier ikke helt å bestemme meg for hva det er...
Inneholder Marula olje, lanolin, avocado olje og perlepigmenter for glansen.

Er en del av Body Shops kampanje mot vold i hjemmet, så du støtter en god sak ved å kjøpe den.

Jeg pleier egentlig ikke å handle så mye på the Body Shop, men de siste produktene jeg har kjøpt der har virkelig vært gode! Enten er jeg bare i en veldig god shoppeflow, eller må jeg begynne å gå innom Body Shop oftere!

Pris: 145 kr.

Ingen kommentarer: