torsdag 10. januar 2008

Ring fra Asos

Denne ringen kom i posten idag fra Asos. Kun 4 GBP! Jeg tror den vil bli veldig fin til min lilla høstkolleksjon!

Når det gjelder ringer, er det verdt å si at størrelse Small på Asos, virkelig er liten, denne sitter veldig trangt på meg!

Et stort pluss når du bestiller på Asos, er at du kan velge å få oppgitt prisene i norske kroner, så slipper du styret med valutakalkulatorer, eller er du som meg; overraskelsen på kredittkortregningen etter avrundinger og hoderegning...

Varene bruker omtrent 2 uker på å komme, fra du bestiller. Bestiller du under 200 kr, er det selvfølgelig tollfritt, men i å med at porto er ganske dyrt, kan det iblant lønne seg å ta en stor bestilling, selvom det vil bety tollgebyr.

Så, med dette minner jeg alle på at siste salgsinnspurt på Asos er . Det begynner å bli ganske utplukka, så her gjelder det å forte seg!

Løp og bestill!

Ingen kommentarer: