fredag 25. januar 2008

Endelig kom min pakke fra Eleven!

Og jeg kan virkelig anbefale disse produktene:





Smashbox O'Glow; Den gir en veldig fin naturlig rosafarge. Denne geleen er egentlig helt blank når den kommer ut fra tuben, men reagerer med huden din og påvirker sirkulasjonen slik at du får den samme fargen på kinnene som når du rødmer lett. Dermed passer den for alle! Du kan se den forandrer farge med en gang du får den på fingertuppen!




Også denne synes jeg var virkelig god; Eyeko Fat Balm. Det er leppebalsam og kremrouge i ett.
Gjør leppene virkelig myke, du kan virkelig kjenne de blir pleiet. Selv valgte jeg fargen Strawberry, og slik lukter den også! Mmmmm! Fargen var veldig fin, rosarøde lepper, men likevel ikke veldig markant.
For en som har en jobb der man helst ikke burde hatt på seg makeup, er dette virkelige funn, disse produktene gir så naturlige resultater, så da er det lett å fake "ekte" frisk glød og røde lepper :)


Smashbox O'Glow kr 260, Eyeko Fat Balm kr 149 + porto på Eleven.

Pluss til Eleven for goodiebag! Jeg elsker gratis vareprøver, og i pakken min fikk jeg en kjempefin leppestift fra Smashbox, i full størrelse!

Ingen kommentarer: